Re: sjednoceni prekladu

Při spuštění L10N.cz jsem obeslal všechny překladatele, na které jsem našel kontakt. Až jsem se trochu styděl, že jsem spammer. Bohužel se zaregistrovalo jen pár lidí. Nicméně největší slabinu vidím v tom, že se nám nepodařilo (stále) zprovoznit srovnávací slovník. To je bohužel dané tím, že k dispozici není tým programátorů, ale jen jeden člověk, který má na starosti také další věci. Sám programovat neumím a dobrovolníci se nepřihlásili. Nicméně projekt nepovažuji za zesnulý, spíše za usnulý :-)
Pokud má někdo nápad, jak projekt zviditelnit a rozhýbat, budu za něj vděčný. Ačkoli si myslím, že jeho zaměření je dost specifické - především pro překladatele, tak nevím, jestli má smysl dělat nějakou větší kampaň mezi open source veřejností.

Vašek

Dne 15. září 2008 16:26 Pavel Sefranek <ps pjoul cz> napsal(a):
On Ne, 2008-09-14 at 23:12 +0200, Kamil Páral wrote:

> A co se třeba sjednotit s Ubuntu slovníkem? Já bych byl moc rád, kdyby
> se už v této oblasti konečně něco rozjelo, a těch pár lidí z Ubuntu l10n
> týmu určitě také. Je hloupé, aby každý projekt měl vlastní slovník. Co
> kdybychom se přihlásili na ML projektu L10N.cz [0] a překlady
> diskutovali tam? Nejen pro Ubuntu, nejen pro Gnome, ale obecně pro
> všechny opensource projekty? Mám informaci, že velice brzy by měl být na
> jejich stránkách dostupný a funkční srovnávací slovník mezi jednotlivými
> projekty (ping Martine Böhme, posloucháš, nechceš se vyjádřit?). To je
> [...]

No o slovniku jsem s Martinem mluvil nekdy pred vydanim GNOME 2.22 a to
se blizilo jeho dokonceni. Uprimne, podivejte se kdy byla stranka
l10n.cz naposledy aktualizovana. Drtiva vetsina textu je tam z doby
jejiho spusteni pred rokem a drtiva vetsina lidi o tom projektu bohuzel
nic nevi. Avsak v zadnem pripade nejsem pro to, abychom projekt poslali
do kytek. Ba prave naopak!

V konferenci l10n.cz jsem prihlasenej avsak moc nezije viz.
http://lists.ubuntu.cz/pipermail/diskuze/

Hezky den,
Pavel Sefranek

P.S. pro ty co nechodi na abclinuxu, tak tam se taky neco deje, vizte
http://www.abclinuxu.cz/preklady