Re: sjednoceni prekladu

On Ne, 2008-09-14 at 23:12 +0200, Kamil Páral wrote:

> A co se třeba sjednotit s Ubuntu slovníkem? Já bych byl moc rád, kdyby
> se už v této oblasti konečně něco rozjelo, a těch pár lidí z Ubuntu l10n
> týmu určitě také. Je hloupé, aby každý projekt měl vlastní slovník. Co
> kdybychom se přihlásili na ML projektu L10N.cz [0] a překlady
> diskutovali tam? Nejen pro Ubuntu, nejen pro Gnome, ale obecně pro
> všechny opensource projekty? Mám informaci, že velice brzy by měl být na
> jejich stránkách dostupný a funkční srovnávací slovník mezi jednotlivými
> projekty (ping Martine Böhme, posloucháš, nechceš se vyjádřit?). To je
> [...]

No o slovniku jsem s Martinem mluvil nekdy pred vydanim GNOME 2.22 a to
se blizilo jeho dokonceni. Uprimne, podivejte se kdy byla stranka
l10n.cz naposledy aktualizovana. Drtiva vetsina textu je tam z doby
jejiho spusteni pred rokem a drtiva vetsina lidi o tom projektu bohuzel
nic nevi. Avsak v zadnem pripade nejsem pro to, abychom projekt poslali
do kytek. Ba prave naopak!

V konferenci l10n.cz jsem prihlasenej avsak moc nezije viz.
http://lists.ubuntu.cz/pipermail/diskuze/

Hezky den,
Pavel Sefranek

P.S. pro ty co nechodi na abclinuxu, tak tam se taky neco deje, vizte
http://www.abclinuxu.cz/preklady