Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Pardus için GNOME paketlerinin hazırlanmasına elimden geldiğince destek vermek istiyorum.Bu konuda çalışmalara hemen başlayabilirim (malum bayram dönüşü).Talat beyle daha önce bir iki kez konuşma fırsatım oldu fakat bir iletişim eksikliği her zaman olabiliyor.Listede sanırım bir proje olarak yürütülmesi konuşulmuş ve böyle olacaksa bu yapının içinde bulunmaktan keyif alırım. :) .İlgilendiğim nokta masaüstünün GNOME ya da KDE olması değil insanların seçme ve deneme özgürlüğünün olması. :) Dolayısıyla ne olursa olsun bizim olsun der tartışmaya ucundan dahil olarak herkese selam eder kolaylıklar dilerim.