Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Bence bizim buradaki rolumuz biraz abartildi, ya da yanlis anlasildi.
Acikcasi bizim burada bir dagitim icin ek gayret gosterme gibi bir
luksumuz olamaz. Bizim burada esas ugrastigimiz sey GNOME kullanimi Turk
kullanicilar arasinda yaymak, GNOME icinde hangi dagitimda olursa olsun
Turkce sorunlarini giderebilmek, ve Turk GNOME kullanicilari icin bir
iletisim platformu kurabilmek.

Bunun disinda pek tabi Pardus dagitimi icin GNOME paketlerinin yapimi
icin buradan destek istemek en mantikli seydir. Talat UYAER bu acidan
dogru bir adim atti.

Ancak buradan gelen destegin de bireysel bir destek olacagini soylemek
durumundayim. Talat UYAER bence Pardus GNOME destegi icin bir web
sayfasi olusturabilir, belki bir posta listesi de ekleyerek buradan ve
baska yerlerden katilimcilari oradan toplayabilir. Buna onayak olabilir.
GNOME'un her dagitimda desteklenmesini istedigimiz icin de bu konuda
elimizden gelen destegi de vermemiz gerekiyor. Fakat Pardus icin GNOME
destegi gibi bir seyi kesinlikle buranin konusu olarak gormuyorum.
Sanirim bunu Pardus listelerinde yapsak daha iyi olur.

Ancak o listelerde yapilan tartismalarin buraya bir sekilde
iletilmesinden ben sahsen hosnut olurum, hem gidisattan bilgilenmis
oluruz, hem de arada yanlis bilgilendirmeler var ise sayet bunlari
giderme sansimiz olur.

Ozetle soylemek istedigim sey GNOME'un dagitimlar ustu bir konu oldugu.
Bunu gozardi edersek islevimizi dogru sekilde yerine getirmemis oluruz.