Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

On Mon, 2006-01-16 at 17:36 +0200, BarÄÅ Metin wrote:
[..]
> Bunun dÄÅÄnda Pardus iÃerisindeki ÃntanÄmlÄ masaÃstà seÃimimizi deÄiÅtirmemizi
> isterseniz Ãok gÃÃlà argÃmanlar ile isteÄinizi savunmanÄz gerekir. Biz en
> baÅÄndan, ince eleyerek bir seÃim yaptÄk ve emeklerimizi o seÃim Ãzerine
> yatÄrdÄk. SeÃimimiz sizin iÃin uygun gÃzÃkmeyebilir. Bir Ãneri yaparken
> duygusal ÃÄkÄÅlar ile deÄil mantÄklÄ gerekÃeler ile Ãnerinizi sunarsanÄz
> Ãzerinde tartÄÅabiliriz tabi.
Kisisel merakimdan soruyorum. KDE yerin GNOME secmenizdeki ana sebep ne
idi? GNOME'da ne gibi eksiklikler gordunuz? KDE neden daha uygun geldi
masaustu ortami icin? Sorunun QT yada GTK secimi olmadigini dusunuyorum
sayet bildigim kadariyla Pardus icinde Gimp ve Inkspace de mevcut. Ancak
bunu kendi ozelestirimizi yapmak icin merak ediyorum.