Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Pazartesi 16 Ocak 2006 16:49 tarihinde, Firat KUCUK ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:
> ArtÄk geÃmiÅte olanlardan ziyade daha empatik yaklaÅÄmlar iÃerisinde
> olunmalÄ kiÅisel gÃrÃÅÃm. Ben Åahsen olayÄn GNOME, KDE tartÄÅmasÄna
> dÃnmesinden dolayÄ son derece mÃteessir olmuÅtum. ÄnanÄn Pardus ekibi;
> "hadi arkadaÅlar gelin bir Åeyler yapalÄm. KDE, GNOME, Fedora, Debian ne
> olursa olsun." derse. Onlara yardÄm etmeyecek linuxcu tanÄmÄyorum. ÃÃnkÃ
> sonuà TÃrk biliÅimine fayda getirecektir. Sizin bÃyÃklÃk yapÄp herÅeyi
> belkide sineye atÄp el uzatmanÄz gerekli kiÅisel kanÄm.

SÃylemek istediÄinizi tam olarak anlayamadÄm. GeÃmiÅte olanlar ile ne demek
istediÄinizi bilmiyorum. Her zaman iÃin ÃalÄÅacak insanlarÄ projemize davet
ediyoruz. Bu Gnome paketlerinin hazÄrlanmasÄ iÃin de aynÄ Åekildeydi. Ne
yazÄk ki, Åimdiye kadar kimse bu konuda konuÅmanÄn Ãtesine geÃmedi. Talat
Bey'in ÃalÄÅmasÄ bu konuda bir adÄm olacaktÄr eminim.

Son defa belirteyim; rica ederim bu defa yazdÄÄÄma kulak verin. Pardus'a Gnome
paketlerinin dahil edilmesi iÃin ÃalÄÅmak isterseniz pek ala paketleri
depomuza ekleriz. Bu sÄrada herhangi bir sorun ile karÅÄlaÅÄrsanÄz zaten
tartÄÅma listelerimiz aÃÄk, elimizden geldiÄince biz de yardÄm ederiz...

Bunun dÄÅÄnda Pardus iÃerisindeki ÃntanÄmlÄ masaÃstà seÃimimizi deÄiÅtirmemizi
isterseniz Ãok gÃÃlà argÃmanlar ile isteÄinizi savunmanÄz gerekir. Biz en
baÅÄndan, ince eleyerek bir seÃim yaptÄk ve emeklerimizi o seÃim Ãzerine
yatÄrdÄk. SeÃimimiz sizin iÃin uygun gÃzÃkmeyebilir. Bir Ãneri yaparken
duygusal ÃÄkÄÅlar ile deÄil mantÄklÄ gerekÃeler ile Ãnerinizi sunarsanÄz
Ãzerinde tartÄÅabiliriz tabi.

iyi ÃalÄÅmalar,
--
BarÄÅ Metin