Re: [GNOME-TR] Turkce imla denetimi

Pazartesi 14 Ağustos 2006 16:49 tarihinde, Baris Cicek şunları yazmıştı:

> Burasi KDE'nin en zayif yonlerinden birisi bence. Kullaniciya bircok
> tercih sunmaya calisirken basitlikten cok uzaklasmis oluyor. Bu sayede
> kullanici arayuzunde bilmesi gerekenden baska seyler, belki de ne
> oldugunu bilmedigi seylerle karsilasiyor.

"KDE kötü" eleştirileri için en doğru ortam olsa da bu tartışmada nasıl yer
bulduğunu anlamadım gerçekten :). Şimdi size KDE'nin yaptığının şu an için
neden "iyi" olduğunu ve üst geliştirici ile dağıtıcının (burada dağıtım
oluyor) nasıl çalıştığında en verimli olabileceğini mi anlatmam gerekiyor;
bunu da kestiremedim (cevap beklediğimden değil, retorik bir soru :).

Dediğim gibi ben tartışmadaki yanlış bilgileri düzelttim. Yanlış bilgiler
üzerine fikir inşa etmeye çalışılmasın diye... Gnome içerisinde Zemberek veya
Aspell kullanmak konusundaki karara hiç karışmıyorum bile (şu anda).

Son olarak, bu uzun mesajın içerisinde de yanlış olduğunu düşündüğüm onlarca
(bu defa) fikri gördüm fakat ortada somut bir iş olmadan bunların üzerinden
tartışmaya çalışmam biliyorum lafı fazla uzatacak. Ben iyi çalışmalar
dileyeyim, tüm iyi niyetimle :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin