Re: Yeni Sorular

On Fri, 2004-03-19 at 14:56, Onur Can ÇAKMAK wrote:
> Kusura bakma poedit çok satırlı mesajları düzeltmiş.

Sorun degil...

> Satır 381-384
> "Failed to log addition of listener %s (%s);will not be able to restore this
> listener on gconfd restart, resulting in unreliable notification of
> configuration changes."
> Bunun çevirisinde fazladan (%s) var

Evet bu tur hatalar yapilmis benim de dikkatimi cekti tek tek
duzeltiyorum..

> Satır 1135-1136
> "No configuration sources in the source path, configuration won't be saved;
> edit %s"
> Bunun çevirisinde %s eksik

Bakiyorum...

> Ayrıca az önce gözden kaçırdığım bi uyarı daha var.;
> Satır 1198: "Bad permissions %lo on directory %s"
> Çeviride %lo ve %s aynı sırada değil. (Bu ne kadar büyük bir sorun
> bilmiyorum)

Cok guzel bir noktaya deginmissin ben de tam bununla ilgili bir mesaj
gececektim: cevirilerde bazi arkadaslar degiskenlerin sirasini
degistirerek ceviri yapmislar... Programlar degiskenleri sirasiyla
yaziyorlar elbette ve bu buyuk bir karisikliga yol acar... Ilk degisken
ornegin bir iki tane %s varsa ve bunlardan biri dizin adi digeri de bir
sema ise yerini ters yazdigimizda haliyle sonuc ters cikacaktir...

Yaniliyor muyum?

> İyi Çalışmalar
Hepimize :)

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

This is a digitally signed message part