Re: gnome-turk.sourgeforge.net

Nilgün Belma Bugüner wrote:

>Perşembe 18 Mart 2004 18:29 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı:

Ehem.... bunu anlamis degilim sayalim.

Ohoh... bir konu daha: bana sahsen kimse ePosta yazmadi, bana ulastigi
kadariyla. kabalak@gtranslator.org adresine gönderilmis ise, o ePosta
bana Ocak sonundan sonra ulasmamistir - amma bounce ve mail hata
raporlarindan sonra,

 http://www.google.de/search?q=kabalak+fatih+demir&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=de&btnG=Google+Suche&meta=

linkini "arayip", benim gecerli ePosta adresini bulabilirdi.