Re: gnome-turk.sourgeforge.net

On Thu, 2004-03-18 at 17:57 +0200, Nilgün Belma Bugüner wrote:

> Perşembe 18 Mart 2004 17:22 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı:

> Selam,
>
> Bu ifadeleri kullanan birini ben de olsam ben de ciddiye almazdım.
> Ne demek şifre unutmak...

Ciddiye almak veya almamak benim degil almayanlarin sorunudur onu da
belirteyim.

> Ayrıca, ben de o projenin adminlerinden biriyim (Fatih Demir moderator'dür).
> Bana yazsaydınız sizi projeye kaydederdim. Yeter ki geçinmeye gönlünüz olsun.

Gecinmek mi? Ben zaten listeye bana mektup atmasi icin cagrida
bulunmustum, eger edeplice mektup atsaydi gayet guzel de gecinirdik.
Dahasi bu sayfayi kullanabilecegimizi daha once de listeye iletmistim.
Gecinmek tek tarafli olmaz. Benim sf.net'e yeni bir proje icin
basvurmamdan daha once idi bu, o zamanda cevap verebilirdiniz, burasi
var orayi kullanin diye. Neyse lutfen bir dahaki sefere kullandiginiz
kelimelere dikkat edin. Buyrun gnome-turk.sf.net'in de tadini cikartin.
Ben size durumu izah ettim, simdi piskinlikle boyle birisini ben de
ciddiye almazdim diyorsunuz.

Burayi bu sekilde bir tartisma icin kullanmak istemiyorum ve
yineliyorum, umarim bu sefer dikkate alirsiniz.

> Bu mektubuma yanit olarak da ya ozur dileyin, ya da baska bir yanit
> vemeyin, kuru kalabalik ile kimsenin vakti kaybolsun istemem.

Baris.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php