Re: gnome-turk.sourgeforge.net

Perşembe 18 Mart 2004 18:29 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı:
> Gecinmek mi? Ben zaten listeye bana mektup atmasi icin cagrida
> bulunmustum, eger edeplice mektup atsaydi gayet guzel de gecinirdik.
> Dahasi bu sayfayi kullanabilecegimizi daha once de listeye iletmistim.
> Gecinmek tek tarafli olmaz. Benim sf.net'e yeni bir proje icin
> basvurmamdan daha once idi bu, o zamanda cevap verebilirdiniz, burasi
> var orayi kullanin diye. Neyse lutfen bir dahaki sefere kullandiginiz
> kelimelere dikkat edin. Buyrun gnome-turk.sf.net'in de tadini cikartin.
> Ben size durumu izah ettim, simdi piskinlikle boyle birisini ben de
> ciddiye almazdim diyorsunuz.

Selam,

Bana listeyi bilgilendirdiğinizi belirtiğiniz iletininin tarihini
bildirir misiniz? Benim gnome-turk dizinindeki iletiler arasında
bulamadım (Bu listeye ilk olarak 25 Haziran 2003'de bir eposta
göndermişsiniz). Bana gelmemiş olabilir umarım arşivlere gitmiştir.

Bir süre önce Fatih proje adminlerine durumu bildirdi. Ancak anladığıma
göre bu proje kaçırma işini kimin yaptığını bilmiyordu ve bize
soruyordu. Benim bilgim olmadığını belirttim. Bunun üzerine sf'ye
yazıp bu girişimi durduracağını belirti ve iletişimimiz bu noktada
durdu.

Bir projenin el değiştirmesinin yöntemleri bellidir. Bilmiyorsanız
belgeler.org'da hacker felsefesini anlatan bir sürü makale var.
Okur öğrenirsiniz. "Noosferi İskana Açmak" isimli makale tam da
bu tür sorunlara açıklık getiriyor.
http://belgeler.org/howto/homesteading.html

Burada sadece bana karşı değil, tüm camiaya ayıp etmiş durumdasınız.
Dahası bu ayıp yemezmiş gibi üste çıkmaya çalışıyorsunuz.
Buna dağdan gelip bağdakini kovmak denir.

Siz bir projenin el değiştirmesi için uygulanması gereken yolları
tüketmeden kestirmeden gitmeyi tercih ettiniz.

Topluluğu dost/arkadaş ilişkilerini kullanarak daha fazla kirletmeyin.
Önce bilgi sahibi olmayı deneyin.

Ayrıca proje üzerindeki son sözü söyleyecek olan ben değilim.
Ben sadece bu davranışınızı kınama hakkımı kullandım.
Proje üzerindeki bu noktadan sonra tasarruf hakkı, proje
liderine aittir.

Fatih Demir'den ricam, benim adminliğimi kaldırmasıdır.
Listedekilerin davranış özelliklerine baktığımda böyle bir
topluluğun projesine bir katkıda bulunmam sözkonusu olamaz.

Esen kalın,
Nilgün