Yeni Sorular

Cevirmekte kusku duydugum yeni kelimeler:

- lookup (üstbakis gibi dusundum ama siz ne diye cevirdiniz?)

- dump (dusmek olarak cevirecektim ama cok abuk subuk sonuclar elde
ediyorum cevirirken... Sicrama diyecektim emin olamadim)

- locale (konum?)

Ceviri dosyam ekte bu arada... Yalnizca iki fuzzy kaldi ancak
degerlendirmeye almayin cunku bastan sona kontrolunu yapacagim; hatalar
varsa gozden kacan onlari duzeltecegim, zaten benden once ceviri yapan
arkadaslarin yaptigi cevirilerin bir kismina goz atamamistim...

Saygilar Sevgiler...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

gconf.HEAD.tr.po

This is a digitally signed message part