Re: gnome-turk.sourgeforge.net

Perşembe 18 Mart 2004 17:22 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı:

> Tesekkurler, liste bir mail atalim bakalim nasil olmus. :) Bu arada
> Gnome 2.6'dan sonra bu sayfalari bir cati altinda toplamayi dusunuyorum.
> Gnome 2.6 bitsin o konuda calismaya baslayacagim. O yuzden umarim gnome-
> turk.sf.net 'in sifresini unutmamissinizdir. :) Orayi kullanmayi
> dusunuyorum. Aslinda gnome.org.tr , veya www.tr.gnome.org domainleride

Selam,

Bu ifadeleri kullanan birini ben de olsam ben de ciddiye almazdım.
Ne demek şifre unutmak...

Ayrıca, ben de o projenin adminlerinden biriyim (Fatih Demir moderator'dür).
Bana yazsaydınız sizi projeye kaydederdim. Yeter ki geçinmeye gönlünüz olsun.

Esen kalın,
Nilgün