Re: KBabel corbalamalari (evet, propaganda...)

On Wed, 2001-12-26 at 17:38, Alper Ersoy wrote:
On Wed, Dec 26, 2001 at 03:49:39PM +0100, Fatih Demir wrote:
> Hehe, köfteyi caktin.. hmm, tatli miydi bari .-)

Tatli olur mu kofte hic, tuzlu tabii ki.
Heh, belli olmaz yani, bugünkü genetik sayesinde pembe Tomates, cikolata tatli Biber, vs. var, neden tatli et olmasin.. Hmm..
Aslinda fena fikir de degil hani, kofte-pasta. Kiymali pasta heheh.
Öyle birsey yok mu yani simdiye dek.. hehe -> gnome-koefte-pasta Sütidyo... heh..
> Iyi, ISO-8859-9 olarak kabul ediliyordur herhalde simdi.. Ben öyle
> kabul ettim, yoksa yanlis mi anladim?!

Tamamiyle dogru ve cok yerinde. Bak goreceksin, hersey daha guzel olacak.
Oldu simdi yavas, yavas önce Evolution'le alakali po dosyalari (& gtranslator'in po dosyasi tabii .-)) bir güzel düzelsin...
Fakat bu dosyalari düzelsem dünya barisi gelecek mi? Hm, sözünde dur yaaaniii ,-)
> PS: Alper, neden senin EPostalarinda her zaman kelimeler arasinda cogu
> zaman iki bosluk birakiyorsun?

Dusunurken space'e basiyorum da ondan...
Ohoh, bir refleks olmasin yani.. bakkalda da düsünürken kasadaki tuslara basmaya basliyorsan.. oh-oh ,-)
Ne kadar cok space varsa o kadar cok dusunerek yazmisim demektir ;)
Erhmm                                du'                    bir bekle        ,      bir düsüneyim.. erhmmm .-)
Maillerim gitmeden once genelde bir filtreden geciyor, par komutuyle.
Ona da j parametresini verince yazi "justified" oluyor, yani sag ve sol
"marjinlere" dokunuyor. man komutuyla dokuman okurken de cikti boyle oluyor
(tabii benim burada gordugum gibi goruyorsaniz. mesela sabit genislikli yazitipi
kullanmayanlara cok feci gorunebilir, sanirim sana da bu oldu seni evolution'cu seni).
Hehe, Evolution'den güzel birsey varmidir yaaa, gicir, gicir bir uygulamadir, günde en azindan bir defa cöker, calisir, sevgi ister... Bitleri (-> bug, ha, haha .-)) bile vardir .-) Saka bir yana, ben eskiden beri hep mutt kullanirdim, fakat Evolution'in güzelligine dayanamadim ve birkac ay önce Evolution'e gectim...
Ben sahsen saga ve sola dokunan yazilara hayranimdir ve daha kolay okundugunu dusunuyorum.
Belki olabilir... .-)
Eger yaniliyorsam, filterimi kaldirmak isten degil, soyle yeter. Yani rahat okunmuyorsa
kullanmanin anlami yok amacina ters dusuyor.
Hehe, olsun yani, o kadar da kötü degil simdi, sadece birazcik ilgimi cekmisti o Epostalarinin görünüsü, o kadar feci de degil simdi .-)
Herkes mutt kullansin, sorun da bitsin aslinda ama neyse :)
Herkes Evolution kullanmiyor mi bu dünya da? Ayy, neyi kacirmisim bu ara .-)
Bak bunu normal yolluyorum.
Bak daha güzel gözüküyor zaten .-) Ben de bu ara Evolution'le alakali yekin po dosyalarini + gtranslator + sodipodi + dia + gnomeicu'nun basliklarinda karakter kümesini düzelttim (ve ufak tefek baska degisikliklerini de yaptim basliklara bu ara .-)).
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part