Re: KBabel corbalamalari (evet, propaganda...)

On Wed, Dec 26, 2001 at 03:49:39PM +0100, Fatih Demir wrote:
> Hehe, köfteyi caktin.. hmm, tatli miydi bari .-)

Tatli olur mu kofte hic, tuzlu tabii ki. Aslinda fena fikir de degil
hani, kofte-pasta. Kiymali pasta heheh.

> Iyi, ISO-8859-9 olarak kabul ediliyordur herhalde simdi.. Ben öyle
> kabul ettim, yoksa yanlis mi anladim?!

Tamamiyle dogru ve cok yerinde. Bak goreceksin, hersey daha guzel
olacak.

> PS: Alper, neden senin EPostalarinda her zaman kelimeler arasinda cogu
> zaman iki bosluk birakiyorsun?

Dusunurken space'e basiyorum da ondan... Ne kadar cok space varsa o
kadar cok dusunerek yazmisim demektir ;)

Maillerim gitmeden once genelde bir filtreden geciyor, par komutuyle.
Ona da j parametresini verince yazi "justified" oluyor, yani sag ve
sol "marjinlere" dokunuyor. man komutuyla dokuman okurken de cikti
boyle oluyor (tabii benim burada gordugum gibi goruyorsaniz. mesela
sabit genislikli yazitipi kullanmayanlara cok feci gorunebilir, sanirim
sana da bu oldu seni evolution'cu seni). Ben sahsen saga ve sola
dokunan yazilara hayranimdir ve daha kolay okundugunu dusunuyorum. Eger
yaniliyorsam, filterimi kaldirmak isten degil, soyle yeter. Yani
rahat okunmuyorsa kullanmanin anlami yok amacina ters dusuyor. Herkes
mutt kullansin, sorun da bitsin aslinda ama neyse :) Bak bunu normal
yolluyorum.

--
Alper Ersoy

PGP signature