Re: GNOME 2.30/2.30.1

On Wed, Mar 17, 2010 at 10:10:05PM +0100, Peter Mráz wrote:
> Z modulov, ktoré si kontroloval mne som nemal taký pocit. Ja teraz
> korigujem celé moduly. Nemám to robiť? Mám opravovať len diffy?

Pokiaľ je modul kontrolovaný týmto systémom (vertimus, posledný rok)
prvýkrat, je potrebné ho skontrolovať celý, pretože predtým žiadne
kontroly neprebiehali a celé to bolo len na prekladateľovi. T.j. kvalita
môže byť rôzna (aj niektoré moje preklady treba zmeniť).

Pokiaľ sa robí len update prekladu, ktorý bol kontrolovaný pred týždňom,
mesiacom a pod., tak stačí diff. Samozrejme, pokiaľ niekto urobí celkovú
kontrolu aj keď to nie je nutné, len dobre.

V súčasnosti ale prakticky všetky moduly spadajú do kategórie, že ich
treba kontrolovať celé, pretože sú to buď nové moduly prekladané
prvýkrat, alebo staré moduly, ktoré ešte kontrolované cez vertimus neboli.

... alebo už boli skontrolované vo vertimuse, sú preložené, začlenené a
teda od nich máme pokoj.

Takže sa kľudne môže stať, že začlenenie modulu s dopreloženým jedným
novým stringom môže znamenať, že kontrola bude trvať veľmi dlho (pretože
modul má 1500 ostatných reťazcov).

Keď sa cez toto prebijeme, tak potom to už bude pohoda. Bude stačiť
kontrolovať len diffy a celé preklady sa budú kontrolovať len nárazovo,
podľa potreby. Už sa na to teším. Čím ďalej je takých modulov viac.

Teraz si uvedomujem, že to, čo som napísal vyššie, asi nie je zrejmé,
takže je veľmi dobre, že si sa na to opýtal. Dúfam, že teraz je jasné,
prečo celý proces až po začlenenie trvá niekedy pomerne dlho.