=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Re=3A_Ako_je_to_so_za=E8le=F2ovan=EDm=3F?=

Za akých podmienok "čas dozrie". Chcelo by to transparentnejšie podmienky, ktorým všetci budú rozumieť.

Dňa 18. marca 2010 14:09, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Wed, Mar 17, 2010 at 09:46:21PM +0000, Laco Gubík wrote:

> [...]
> trivialnych modulov a suhlas koordinatora.
> "What does it take to get an account?
>
> To summarize, all of the following criteria must be met:
>
> You must have already contributed a handful of complete and
> non-trivial translations, that have already been accepted into the
> repository.
> Your language team coordinator (if you are not the coordinator
> yourself) or the TranslationProject/SpokesPersons (if you are a
> coordinator) must approve of your request."
>
> Myslim ze Palo toho uz prelozil dost aby sa kvalifikoval. Tak preco

Pretože:
1. Práveomoci sú kumulatívne, t.j. každý začleňovateľ je aj kontrolórom
(to je vlastnosť vertimusu)
2. v našom tíme je začleňovateľ finálnym kontrolórom.

Pokiaľ by išlo iba o začlenenie, tak nie je nič ľahšie, to je otázka pár
sekúnd, resp. minút. Len na samotné začleňovanie v podstate nikoho ďalšieho
nepotrebujeme. Neboj sa, časom sa určite aspoň jeden z kontrolórov
vypracuje do stavu, že bude môcť byť začleňovateľom.

> (Dodatocne vysvetlenie non-trivial je tu:
> http://live.gnome.org/TranslationProject/RequestingAnAccount
> "Non-trivial" is generally interpreted as translations that are more
> than a hundred messages in size.)

> Mozes uviest kde je to uvedene? Osobne to nemozem najst.

Je to vlastnosť vertimusu. Je to uvedené na našej wiki stránke, že je to
kumulatívne.