Re: GNOME 2.30/2.30.1

Z modulov, ktoré si kontroloval mne som nemal taký pocit. Ja teraz korigujem celé moduly. Nemám to robiť? Mám opravovať len diffy?

Dňa 17.03.2010 20:54, Marcel Telka  wrote / napísal(a):
Presne takto to teraz prebieha.

On Wed, Mar 17, 2010 at 04:45:58PM +0100, Tomáš Virgl wrote:
+1

Dňa 17. marca 2010 16:17, roman matyus<romanmatyus gmail com>  napísal/a:
Súhlas, revízia každé 2 roky. Medzi tým iba diff. Práca bude snáď svižnejšia.
Takže: +1