=?UTF-8?B?UmU6IHNsb3Zuw61r?=

2010/2/21 Peter Mráz <etkinator gmail com>:

> Ano tak ako hovoríš slovník by generoval informatívne maily, ktoré by sa
> posielali buď sem alebo samostatného ML
> Ideálne by bolo keby to fungovalo aj opačným smerom, to znamená že keby
> človek v ML odpovedal tak by sa to automaticky zaradilo do slovníka. - To
> ale netuším či je to technicky zrealizovateľné.

Ja len nerozumiem, načo chceš implementovať funkcionalitu diskusie
(pamätaj, niekto to musí urobiť), keď na diskusie máme ML.

>>> 2. keď bude diskusia prebiehat priamo v slovníku tak nikto nemusí tie

> týmto to stráca podstatu toho čo som chcel dosiahnuť aby boli v slovníku aj
> ďalšie návrhy prekladu, o ktorých by sa hlasovalo.

Rozumiem. V tom prípade by stačilo, aby sa link pridával až pri
schválení prekladu.
Ale ponechal by som možnosť pridať ho už skôr.

S pozdravom
~~helix84