=?UTF-8?B?UmU6IHNsb3Zuw61r?=

2010/2/18 roman matyus <romanmatyus gmail com>:
> Prosím o komentáre: http://slovnik2.romiix.org
> Pred komentovaním prosím prečítajte sekciu Pomocník.

Ahoj,
veľmi dôležitá časť, ktorá mi tam chýba je "zdôvodnenie prekladu" -
kde by mal byť odkaz na vlákno v mailingliste, kde bol preklad
dohodnutý (prípadne inde - slovník, kssj) aby sa dalo dohľadať
zdôvodnenie, súvisiace výrazy a vôbec.

Moja osobná prosba je, či by si nemohol implementovať prihlasovanie
pomocou OpenID ako na stránke Gnome. OpenID má určite každý člen tímu,
možno o to m ani nevie (Gmail, Yahoo, Launchpad, Wikipedia, ...). Dá
sa použiť napr. tento OpenID consumer -
http://openidenabled.com/php-openid/ . Ak by si si nevedel poradiť,
môžem to spraviť ja - kontaktuj ma priamo.

S pozdravom
~~helix84