Re: Koordinator nestiha?

Ahoj.

> Takže ako? :-)

Zatial o kontrolora neziadam, najskor chcem dokoncit a opravit
preklady vsetkych svojich modulov. Potom si to este premyslim - je to
lakave (ja rad kontrolujem po niekom inom chyby), aj ked je to zas
dost velka zodpovednost. A este uvidim, ako na tom budem v blizkej
buducnosti s volnym casom, o nejaky tyzden by som mal byt mudrejsi.

Pal'o