Re: [gnome-nl] Release notes Gnome 3

Hoi Reinout,

Reinout van Schouwen schreef op wo 06-04-2011 om 23:43 [+0200]:
> Op woensdag 06-04-2011 om 19:45 uur [tijdzone +0200], schreef Wouter
> Bolsterlee:
> Ik noem het meestal ‘opmerkingen bij uitgave’ of
> ‘uitgave-opmerkingen’.

Dat eerste zou ook wel kunnen wat mij betreft, maar ‘release notes’ is
tamelijk ingeburgerd voor zover ik weet.

Los daarvan: je hebt vast wel oenige vertalingen of knullige
constructies in mijn haastwerk gezien. Voel je vrij om verbeteringen
zonder overleg te committen naar de git-module ‘release-notes’
(gnome-3-0 branch).

Tot slot wil ik nog even wijzen op de (on)vindbaarheid van de release
notes, iets dat ik op de marketing-list heb aangekaart in deze thread:
http://mail.gnome.org/archives/marketing-list/2011-April/msg00025.html