[gnome-nl] Opluchting

He, he, ik ben er uit, hoor. Gcalctool, dat ik al in januari voltooid had, is gelukkig goed geïmporteerd in Launchpad. Dit is ook het bestand dat in Ubuntu gebruikt wordt, dus we krijgen de volle 100% ;)
Groeten,
Hannie
p.s.: ik heb nog één string niet goedgekeurd: vadem,vadem,vdm. Volgens mij bestaat dit woord niet in meervoud (vadems) en de afkorting, ftm, zou in het Nederlands mogelijk vdm kunnen zijn, maar dat kan ik niet vinden via google. Wel staat er fath, maar hier is de Engelse afkorting ftm.

Wouter, ik heb hierover nog een vraag bij Gnome neergelegd.