[gnome-nl] Release notes Gnome 3

Hoi allen,

Op het laatste moment heb ik nog de release notes* voor Gnome 3
vertaald. Het is te kort dag om een review vóór publicatie voor elkaar
te krijgen, maar ook na verschijning word ik graag op de fouten in mijn
(haast)werk gewezen, zodat ik het alsnog kan aanpassen (en het ook op de
site meeverandert).

Kortom, houd de Nederlandstalige release notes in de gaten en laat het
even weten als zaken niet kloppen.

Bedankt!

    — Wouter

* Release notes heb ik voor de verandering maar eens onvertaald
  gelaten. Deze term wordt ook door Nederlandse bedrijven gebruikt
  en "uitgavenotities" of weet ik veel wat klinkt echt belabberd,
  vind ik.