Re: [gnome-nl] Release notes Gnome 3

Op woensdag 06-04-2011 om 19:45 uur [tijdzone +0200], schreef Wouter
Bolsterlee:
> Hoi allen,
>
> Op het laatste moment heb ik nog de release notes* voor Gnome 3
> vertaald. Het is te kort dag om een review vóór publicatie voor elkaar
> te krijgen, maar ook na verschijning word ik graag op de fouten in mijn
> (haast)werk gewezen, zodat ik het alsnog kan aanpassen (en het ook op de
> site meeverandert).
>
> Kortom, houd de Nederlandstalige release notes in de gaten en laat het
> even weten als zaken niet kloppen.

Oh ja, voor wie ze nog niet gevonden heeft, dat staat dus op
http://library.gnome.org/misc/release-notes/3.0/ (al lijken de plaatjes
stuk te zijn). Vreemd genoeg lijken de vertalingen niet direct
doorgelinkt te zijn vanaf gnome3.org.