Re: [team-gnome-gr] Evolution: Αναντιστοιχία (νομίζω) μεταξύ του GUI και του pot .

έχεις δίκιο. Είναι πλεονασμός του original.
Δοκίμασε να φας ένα "Evolution" :)
px
Επιλέξτε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε προσαρμοσμένες εντολές για για
σύνδεση στο Evolution.

Την 25/3/2008, george fragos <fragos george gmail com> έγραψε:
  Δηλαδή, να μεταφράσω το το "Evolution" του msgid ως "Evolution";
  Ακούγεται σαν επανάληψη...σαν πλεονασμός: "Επιλέξτε, αν το
 επιθυμείτε, το Evolution να χρησιμοποιεί προσαρμοσμένη εντολή για να
 συνδεθεί στο Evolution"!!!

  Γ.

Select if you want Evolution to use custom commands to connect to Evolution.