[team-gnome-gr] NetworkManager, NetworkManagerApplet

Πολλά πράγματα (τα πιο τεχνικά) τα άφησα αμετάφραστα, κάποια που είδα ότι είχαν μεταφραστεί και αλλού, τα μετέφρασα.
Αμετάφραστα: point-to-point, echo.
Μετέφρασα:
ΝΑΤ traversal: διάβαση από ΝΑΤ
link-local: τοπικοί σύνδεσμοι (link-local)
socket: υποδοχή
TCP headers: κεφαλίδες TCP
netlink handles: χειριστές netlink.

Στο openvpn msgstr 30, μετέφρασα το peer computer ως: άλλος υπολογιστής

Αν διαφωνείτε με κάτι, αλλάξτε το κατευθείαν, η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω από VPN κτλ...

Για το mobile broadband πάλι, έβαλα "κινητή ευρυζωνική". Στο google δίνει καμιά 600ριά αποτελέσματα για "κινητή ευρυζωνική" εντός εισαγωγικών, οπότε εμένα με καλύπτει αυτό.

Και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις στις προηγούμενες απορίες μου.

Τζένη