Re: =?UTF-8?B?UMWZZWtsYWQgcMWZw61ydcSNa3kgYXBwbGV0dSBLb8Wh?=

Dne 3.3.2009 16:00, Adrian Guniš napsal(a):
V souvislosti s tímto mě ještě napadlo, že výraz "Přesunout do koše" není taky moc ideální. Nebylo by lepší "Vyhodit do koše"?
:) První mě to hodně zmátlo, ale je pravda, že přesunování je smyslem více počítačové, zatímco vyhazování má blíž reálnému světu. Co přijde přirozenější běžnému uživateli, to vážně nevím. Vyhazování bylo pro mě nejdřív nezvyklé, ale když jsem si to párkrát přeříkal, tak mi to přijde už celkem normální.