=?utf-8?Q?Re=3A_P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1n=C3=AD_GOK=2C_=C5=BE=C3=A1?= =?utf-8?Q?dost_o_pomoc?=

Ahoj, omlouvam se za zpozdeni, az ted jsem zjistil, ze takhle zprava propadla na serveru do spamu.

Ja pouzivam GOK, ale jen malo. Pokud bys nenasel nikoho, kdo by Ti mohl pomoci, zkus se na me obratit.

----- Original Message -----
From: Martin Picek
[mailto:picek martin gnome-cesko cz]
To: GNOME cs List
[mailto:gnome-cs-list gnome org]
Sent: Thu, 19 Feb 2009 00:31:26
+0100
Subject: Překládání GOK, žádost o pomoc

> Zdravím místní odborníky!

Mám nově na starosti překlad aplikace GOK,
> což je pomůcka pro
hendikepované uživatele.

Vždy, když dostanu na
> starost novou aplikaci, kompletně ji zreviduji a
upravím, aby vyhovovala
> všem nárokům. Nejinak je tomu i u GOK. Nicméně –
vzhledem k tomu, že
> GOK běžně nepoužívám, nejsem si u některých překladů
příliš
> jistý.

Hodila by se mi tedy nějaká osoba, která by mi pomohla překlad
> kvalitně
otestovat, nejlépe uživatel aplikace. Kdyby se mi někdo
> přihlásil, byl
bych mu (nebo jí! dívku bych dokonce preferoval… :-))
> moc vděčný a na
oplátku nabízím svou pomoc při testování aplikace
> dotyčného či dotyčné.

Katalog GOK obsahuje asi 450
> řetězců.

Můžete mne kontaktovat jak přes konferenci, tak pomocí mé
> soukromé
adresy elektronické pošty (viz patička).

Děkuji,
> pozdravem,
MP

--