Re: deskbar-applet - gnome-2-26

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 24 Jun 2009 20:44:04 +0200:

> Tak to resim ja, proto jsem takovou zmenu navrhl.

Proti takovému postupu samozřejmě nemám výhrady. :-)

> Ja osobne preferuji preklad "Predvolby", opravu jsem udelal kvuli
> konzistenci s aktualnim prekladem aplikace.

Opět se shodneme. "Volby" by měly být "options", z Windows známe
"možnosti" a u příkazového řádku ("command line options") používáme
"přepínače".

> Troufne si nekdo na preklad do anglictiny? :) Dalsi moznosti by pak byla
> prozatimni verze, kterou by musel zkontrolovat nekdo z rodilych anglicky
> hovoricich mluvcich, teoreticky nekdo z dokumentacniho projektu.

Myslím, že alespoň u menšího textu bychom to mohli zkusit, já bych se
angličtiny tolik nebál. :-) Pochopitelně je vhodné nejdříve ověřit, že už na
dané aktualizaci nikdo nepracuje (dotaz v konferenci dokumentačního
projektu, dotaz na Bugzillu apod.).

Zdraví