Re: deskbar-applet - gnome-2-26

gnomeweb gnome org píše v St 24. 06. 2009 v 11:47 +0000:
> Dobrý den,
>
> nový stav modulu deskbar-applet - gnome-2-26 - help (čeština) je nyní 'Zkontrolováno'.
> http://l10n.gnome.org/vertimus/deskbar-applet/gnome-2-26/help/cs
>
> Udelal bych par zmen:
>
> - Preklad dle http://live.gnome.org/Czech/JakPrekladat/AboutThisDocument

O téhle stránce jsem nevěděl. Díky, poopravuji podle toho všechnu
dokumentaci, co jsem překládal.

> - "Manual" == "Příručka"

Před pár jsem si uvědomil, že na webu je použitý výraz příručka, tak
jsem si říkal, že bych to asi měl taky tak překládat. Akorát to budu
muset opravit ve všech svých překladech dokumentace, tak to chci udělat
naráz.

> - "By default" == "Ve výchozím nastavení"

Myslím, že v použitém kontextu je i výraz "Standardně" správný. Někdy
používám to, jindy ono, podle toho co se mi zdá v dané situaci
vhodnější, ale pro mě za mě to klidně změním.

> - "Preferences" == "Nastavení"

Kvůli tomuto jsem chtěl už napsat do konference. V tomhle výrazu je v
překladech totální nepořádek. V každé aplikaci je to přeložené jinak.
Přitom napříč překladatelskými týmy bylo dohodnuto, že se tento výraz
bude překládat jako "Volby". Tak je to uvedeno i ve slovníku na l10n.cz,
na který se český tým Gnome odkazuje a mezi výjimkami to neuvádí. Proto
jsem to tak přeložil a myslím, že by se to naopak mělo poopravovat i
jinde.

> ---
>
> Některé věty jsem opravil do, dle meho, lepe znejici podoby.
>
> ---

> Nikde takovou funkci ve verzi 2.26 nevidim. Ze by neaktualni dokumentace?

Veškerá dokumentace je značně neaktuální. Proti třeba gedit jo tohle
ještě sranda. Už jsem řešil s Petrem co s tím.