=?UTF-8?Q?P=C5=99eklad?= =?UTF-8?Q?_=E2=80=93?= gnome-user-share 2.26

Zdravím všechny,

zasílám katalog modulu gnome-user-share 2.26. Tento modul bude do
oficiálního GNOME zařazen poprvé.

Katalog uživatelské příručky jsem již zaslal (zpráva „Překlad –
uživatelská příručka gnome-user-share 2.26“); toto je katalog aplikace.

Byly doplněny chybějící řetězce (přes polovinu?) a zároveň byl celý
katalog upraven tak, aby vyhovoval všem našim nárokům.

Nicméně jsem ještě neměl možnost tento katalog otestovat přímo v běžící
aplikaci. To se týká především akcelerátorů, které nemusejí být v
pořádku.

Proto prosím o zkontrolování překladu jako takového; akcelerátory
zkontroluji sám, až budu mít tu možnost.

Nepřeložil jsem jen tyto řetězce:

1) Whether Bluetooth clients need to pair with the computer to send
files.
2) Require re_mote devices to bond with this computer
3) Please log in as the user guest
4) Only for Bonded devices
5) Only for Bonded and Trusted devices
6) Reveal File

Řetězce 1), 2), 4) a 5) se týkají pojmů „bonded device“ a „trusted
device“ (ty nejsou přeložené ani v uživatelské příručce). Řetězce 3) a
6) bych potřeboval vidět v akci, abych pochopil přesný jejich význam.

Katalog je nahrán do překladatelské aplikace.

Děkuji,
s pozdravem,
MP

--