Re: Rozeberte si aplikace!

Petr Kovar napsal(a):
Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Sun, 10 Feb 2008 00:21:26 +0100:

Lucas Lommer napsal(a):
Je tu nekolik veci, kterymi si nejsem jist. Pokud mate nekdo vinagre 0.4
nebo novejsi, muzete se mi ozvat? Jde o vyznam v kontextu, ne o preklad
a moje distribude nema ve stable novejsi verzi nez 0.3.
Myslím, že tyto problémy by mohl ideálně řešit GNOME Developer Kit:
http://arstechnica.com/journals/linux.ars/2007/12/14/gnome-developer-kit

Mělo by tam být možno překládat vždy nejaktuálnější verzi softwaru.

Vypadá to zajímavě. Máš s tím nějaké bližší zkušenosti (skutečná
aktuálnost softwaru apod.)?

Petr Kovář

Mám zkušenosti, že tam používají "balíkovací systém" conary, kterej je (alespoň ve virtuální mašině) tak neskutečně pomalej, že si člověk málem škube vlasy. Aktualizace systému - půl hodiny načítání seznamu změn, půl hodiny aktualizace (čas stahování dat zanedbatelnej).

Podle popisu jsem měl pocit, že to stahuje vždy aktuální verzi z CSV a tu builduje na místě, nebo tak něco. Není tomu tak, pokud se nemýlím, tak to využívá nějakou repository, zřejmě tuto
http://www.rpath.org/rbuilder/repos/foresight/browse
kde se builduje sice často, ale není to úplně HEAD. Třeba totem tam vidím z 3. února, ale istanbul (který jsem překládal) je tam z 6. srpna 2007. Většina těch gnome věcí je tam ale zřejmě určitě novější, než v běžných distribucích, takže se dají překlady lépe vyzkoušet. Na tyhle věci to je dobrý.

Takže k něčemu to bude, ale zřejmě jsem zatím spoustu věcí nepochopil, nebo to prostě má k ideálu daleko. Instalace softwaru u mě extrémně pomalá. A taky bych neměl zapomenout zmínit, že zatím po každém updatu systému se něco rozbilo, většinou gdm nebo pam moduly, něco takového. Prostě rozporuplné :)