Re: Rozeberte si aplikace!

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 06 Feb 2008 11:33:11 +0100:

> No nemam rad SVN a porad se mu uspesne vyhejbam a pokud by Vas to
> neobtezovalo, klidne se tomu nastroji vyhnu. Ja mel pristup puvodne do
> CVS a kdyz Gnome preslo na SVN, dostal jsem prava do SVN, ale fakticky
> jsem ho pouzil asi 5x :)

Urcite by me to neobtezovalo, rad to udelam. Velmi me tesi, ze se od
zacatku unora ozvalo hned nekolik lidi ochotnych s preklady vypomoci.

(...)

> Ok, ja do konce tydne mrknu a poslu preklad aktualni verze vinagre +
> budu delat na gtk-engines, vidim, ze tam ten muj kus je, tak se pokusim
> dodelat zbytek, pokud to bude v mych silach, ty popisky jsou dost
> neprelozitelny nekdy :)

Diky. Mate-li nejaky problem s prekladem, urcite je mozne v konferenci
gnome-cs-list gnome org polozit dotaz.

(...)

> gnome-control-center jsem napsal, protoze v tom seznamu na LGO
> (http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat) neni nikdo napsanej a ja znam
> par lidi, co na tom dela, ale je mi to v zasade jedno, vaznej problem je
> hlavne cas.

Zatim jsem do seznamu napsal sve jmeno, popr. to pak jednoduse prepiste.

(...)

It's Slovak, not Slovakian. ;-)

Petr Kovar