Re: Rozeberte si aplikace!

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Tue, 05 Feb 2008 10:58:03 +0100:

> Zdravim vas
> Mam skoro prelozeny Vinagre 0.3, takze by asi preklad dalsi verze mel
> bejt na me. V priloze, na wiki jsem se napsal. Chzbi pro 0.3 preloyit
> dve hlaskz, kterz jsme zatim nevidel a nevim presnej vyznam (jedno je
> chybova hlaska).

Zdravim a diky za vase prispevky! Z vasi e-mailove adresy vidim, ze mate
take moznost zapisovat do SVN GNOME, ale samozrejme je mozne, abych
vase preklady misto koordinatora do SVN ulozil ja, a k tomu provedl
nejakou kontrolu. Rad to udelam, ale z casovych duvodu spise az ke konci
tydne, kdy je mozne ocekavat prispevky dalsich prekladatelu. Pokud chcete
provest aktualizaci nekdy v nasledujicich dnech, tak prosim napiste, je
totiz mozna trochu zbytecne preklad nahravat dvakrat po sobe, pricemz by ten
aktualizovany asi doznal vetsich zmen.

> gtk-engines jsem preklozil kus (netusim, jak velkej) pred par mesici a
> nekomu to posilal - neni vubec prelozeno? V priloze je muj puvodni
> preklad, dodelam pripadne pro aktualni verzi. Pripsan.

Nyni je prelozeno z cca 70 %. Viz protokol
<http://svn.gnome.org/viewvc/gtk-engines/trunk/po/cs.po?view=log> a
<http://l10n.gnome.org/languages/cs/gnome-2-22>.

> Bohuzel na tom s casem jsem hodne spatne, takze vic asi nezvladnu, pokud
> se vyskytne casu vice, udelam gnome-control-center, gnome-themes,
> gnome-icon-theme, gnome-terminal a vino.

Vyborne. Co se tyce gnome-control-center, to jsem pred nedlouhou dobou
aktualizoval, od te doby pribylo nekolik malo retezcu, ktere se take chystam
prelozit. Pokud ale na prekladu chcete pracovat vy, nebo provest nejakou
revizi, nebudu vam samozrejme nijak branit, naopak.

Petr Kovar