Re: =?UTF-8?B?UMWZZWtsYWR5IHYgU1ZO?=

Petr Kovar napsal(a):
Považuji to za příliš doslovný překlad a mému jazykovému citu se to příčí.
Ale je to otázka stylu, každý z nás máme jiný. Jestliže se ti úprava nelíbí,
budu to respektovat a tyto formulace ti měnit nebudu. Styl za dané situace
nepovažuji za zásadní problém našich překladů.
Klidně měnit můžeš, to určitě nebylo myšleno jako že bych si stěžoval :) Pouze mě zajímalo, zda je pro to nějaký vážný důvod nebo zda jsou obě varianty akceptovatelné. Zřejmě bych totiž měl problém uhlídat si to u každého překladu. Tvoje odpověď mi plně stačí, díky.