Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Nautilus-actions_=C3=A7evirisi?=

Bana göre "dizin" kelimesi tek olarak rahatlıkla kullanılabilir. Ben
Mandriva Linux, aMule, GnoMenu ve GTranslator çevirilerinde hep dizin
kelimesini tek başına kullandım. Herhangi bir sorun için geri dönen
olmadı. Kaldı ki, dizin kelimesi kavramsal (terminolojik) olarak
eşsesli bir kelime olarak kullanılabilir.

Index kelimesi karşılığı olarak her ne kadar eski bir kelime de olsa,
artık tam Türkçe olan "fihrist" kelimesinin tam uyduğunu düşünüyorum.