Re: [GNOME-TR] Merhabalar efendim

Merhabalar

ITU Matematik ve Bilgisayar Kulubu olarak GUADEC 2008 icin cok heyecanliyiz.
Organizasyonun Turkiye de yapilabilmesine katkida bulunmak  bizleri
onurlandiracaktir. Istanbul un konumu, guzelligi ve imkanlari ile boyle bir
organizasyonu yapabilecek durumda. Geriye tek kalan calisma gibi geliyor. ITU
Suleyman Demirel Kultur Merkezi GUADEC icin hazir durumda. Eylul-Ekim gibi
basvurmamiz halinde 5 gun sure ile etkinligimizi
gerceklestirebiliyoruz. Ayrica
hoteller ile gorustum. Hotel Villa Istanbul adinda Taksimde 4 yildizli guzel
bir otel var ve yaklasik 450 kisi kapasiteli. 250 ve uzeri gruplar icin
gecelik
30 ytl lik bir ucret talep ediyorlar. Ayrica konaklama icin Istanbul Buyuk
Sehir Belediyesinin konukevlerinden yararlanabiliriz. IBB GUADEC gibi yurt
disindan katilimcilarin geldigi etkinliklere buyuk yardim etmektedir.
Sponsorluk ile ilgili olarak da su an 8-9 Mayis 2007 de SDKM de
gerceklestirecegimiz ITU Bilisim Gunleri icin yogun bir calisma icerisindeyiz.
Bircok firmayla gorustugumuz ve de iyi iliskiler icerisnde oldugumuzdan dolayi
kolaylikla sponsor bulabilecegimizi dusunuyorum. Sponsorlarimiz arasinda Cisco
Systems, Veripark, Vestel, Avea, Intel, Teknoloji TV bulumakta.
Yogunlugumuzdan
dolayi viki sayfalarini en kisa surede guncelleyecegiz. Gecikmeden dolayi
kusura bakmayin.

Baris Ozay

ITU MBK Bilisim Departmani Sorumlusu

0505 666 70 84

Quoting Baris Cicek <baris teamforce name tr>:

Viki sayfamizda GUADEC2008 icin bir sayfa baslattim. Bu sayfayi
doldurarak ise baslayabiliriz. Simdi gerekli olanlar
[1] Istanbul icin etkileyici fotograflar
[2] ITU ve SDKM icin fotograflar
[3] SDKM icin bilgi (web sayfasinda var)
[4] SDKM'nin kesinlesmesi, ITU MBK'nin bu konuda bilgi vermesi
gerekiyor.

Oncelikle bunlar. Daha sonra vaktimiz kalirsa yerel yonetim ile ilgili
temaslarda bulunup, yerel firmalardan destek bulup bulamayacagimizi
yoklamamiz gerekiyor.

Bu arada LKD'ye bu konuda destek olup olamayacaklarini sormamiz lazim.
LKD'nin teklifimizde bulunmasi buyuk bir arti olur. Bu konuda kontak
olabilecek birileri varsa bir an once LKD YK ile iletisime gecelim.
Simdilik lazim olan destek sozunu almak olacak.

Gene ITU icin Rektor'lukten bir destek sozu almamiz lazim ki bu
teklifimize ekleyelim, bu konuda ITU'deki arkadaslar kontaklarina ciddi
ihtiyacimiz var, ITU MBK'ya bu konuda yardimci olurlarsa cok iyi olur.

Viki sayfamiza gerekli bilgileri, taslak metinleri eklemeye bir an once
baslayalim, sayfaya bir de zaman cizelgesi koydum, bu sekilde kalan
suremizi de gormus olabilir.

http://viki.gnome.org.tr/index.php/GUADEC2008