Re: [GNOME-TR] Merhabalar efendim

 Merhaba,

On Wed, 11 Apr 2007, Kerem canKarakaÅ~_ wrote:

Listeye gelmişken ayağımın tozu ile neler olduğunu ve benim ne yapıp
yapamayacağımı soruşturayım dedim.

 Hos geldiniz.

Guadec ve itü ikilisi 2008 için bir araya gelebilir mi? Bu konuda benim
gibi kıdemli bir itülüden ne beklersiniz?

Oncelikle benim cevap vermem beklenilen mesajlari yanitlamami bekleyebilirsiniz?:)

Saka bir yana araya sinavlarim ve hayat girdigi icin cevaplayamadigim mesajlari hatirlattiginiz icin tesekkurler.