Re: [GNOME-TR] Merhabalar efendim

Viki sayfamizda GUADEC2008 icin bir sayfa baslattim. Bu sayfayi
doldurarak ise baslayabiliriz. Simdi gerekli olanlar
[1] Istanbul icin etkileyici fotograflar
[2] ITU ve SDKM icin fotograflar
[3] SDKM icin bilgi (web sayfasinda var)
[4] SDKM'nin kesinlesmesi, ITU MBK'nin bu konuda bilgi vermesi
gerekiyor.

Oncelikle bunlar. Daha sonra vaktimiz kalirsa yerel yonetim ile ilgili
temaslarda bulunup, yerel firmalardan destek bulup bulamayacagimizi
yoklamamiz gerekiyor.

Bu arada LKD'ye bu konuda destek olup olamayacaklarini sormamiz lazim.
LKD'nin teklifimizde bulunmasi buyuk bir arti olur. Bu konuda kontak
olabilecek birileri varsa bir an once LKD YK ile iletisime gecelim.
Simdilik lazim olan destek sozunu almak olacak.

Gene ITU icin Rektor'lukten bir destek sozu almamiz lazim ki bu
teklifimize ekleyelim, bu konuda ITU'deki arkadaslar kontaklarina ciddi
ihtiyacimiz var, ITU MBK'ya bu konuda yardimci olurlarsa cok iyi olur.

Viki sayfamiza gerekli bilgileri, taslak metinleri eklemeye bir an once
baslayalim, sayfaya bir de zaman cizelgesi koydum, bu sekilde kalan
suremizi de gormus olabilir.

http://viki.gnome.org.tr/index.php/GUADEC2008