Re: [GNOME-TR] Merhabalar efendim

Evet Barış ne oldu Guadec konusu bi anda liste sustu. Guadec için calısmaları nasıl organize decegiz İstanubl Guadec 2008 için ?

11.04.2007 tarihinde Umit Bozkir <bozkiru itu edu tr> yazmış:
  Merhaba,

On Wed, 11 Apr 2007, Kerem canKarakaÅ~_ wrote:

> Listeye gelmişken ayağımın tozu ile neler olduğunu ve benim ne yapıp
> yapamayacağımı soruşturayım dedim.

  Hos geldiniz.

> Guadec ve itü ikilisi 2008 için bir araya gelebilir mi? Bu konuda benim
> gibi kıdemli bir itülüden ne beklersiniz?

  Oncelikle benim cevap vermem beklenilen mesajlari yanitlamami
bekleyebilirsiniz?:)

  Saka bir yana araya sinavlarim ve hayat girdigi icin cevaplayamadigim
mesajlari hatirlattiginiz icin tesekkurler.