Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R05PTUUgMi4xNiDDh8Sxa3TEsQ==?=

 Selamlar,

On Thu, 7 Sep 2006, Baris Cicek wrote:

> GNOME 2.16 bugun çıktı.

 Hepimize hayirli olsun.

> [...]
> soyledi. Dolayisiyla stand alanimiz da olamadi. Ancak ne TBD'den ne de
> LKD'den stand yeri hakkinda (aylar oncesinden yk@ listesine mektup
> gondermeme ragmen) bir cevap gelmemesi de beni ayrica uzdu. Eger LKD bu
> tip bir durumda yardimci olamayacaksa ne zaman yardimci olacak? Umuyorum
> ki gecerli bir sebepleri vardir bunun icin. Bu olay esasinda bizim de
> derneklesme yoluna gitmemiz gerektigini gosteriyor ancak once bunun icin
> altyapi calismalarini yapmamiz gerekiyor. Sonucta bunu bir surec olarak
> gerceklestirmemiz lazim, gokten inme bir sey olarak degil.

  Ozur dilerim ama LKD'den ne gibi bir talebiniz oldu da karsilanmadi?
Bunu Stand Calisma Grubu'nda gorevli biri olarak soruyorum. YK'ya atmaniz
aslinda biraz uzun yolu tercih etmek olmus. Bu isler icin kullandigimiz
stand _at_ linux.org.tr adresimiz mevcut ve bizim tam olarak ne oldugunu
bilmedigimiz bu talepten haberimiz yok.

 Bu aralar Cebit'te 5. Salon 116 numarali standda gelen ziyaretcilere LKD
Stand-cg olarak elimizden gelen yardimi yapiyoruz. Bunun disinda gelisen
olaylardan haberimiz yok. Aciklarsaniz memnun olurum.

Kolayliklar.