Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R05PTUUgMi4xNiDDh8Sxa3TEsQ==?=

On Fri, 2006-09-08 at 02:26 +0300, Umit Bozkir wrote:
>  Selamlar,

>  Hepimize hayirli olsun.

>   Ozur dilerim ama LKD'den ne gibi bir talebiniz oldu da karsilanmadi?
> Bunu Stand Calisma Grubu'nda gorevli biri olarak soruyorum. YK'ya atmaniz
> aslinda biraz uzun yolu tercih etmek olmus. Bu isler icin kullandigimiz
> stand _at_ linux.org.tr adresimiz mevcut ve bizim tam olarak ne oldugunu
> bilmedigimiz bu talepten haberimiz yok.
Boyle bir calisma grubunun varligindan da bizim (ya da en azindan benim)
haberim yoktu. Ancak YK'ya bu istegi iletmenin de en makul yol oldugu da
kesin. Derneklerin YK karari olmadan hicbir faaliyet yurutemedigini
bildigim icin istegimizi YK'ya ilettim. Esasinda gnome-turk listesinde
de defalarca CEBIT icin stand yeri aradigimizi da belirtmistim, bu
amacla LKD'ye e-posta gonderdigimi ve cevap bekledigimi vs.. Listeye
daha onceden uye olduysaniz bu mektuplari gormus olmaniz lazimdi, belki
gozunuzden kacmistir.

Istedigimiz sey (gene posta listesi arsivlerini arayamadigim icin direk
referans gosteremiyorum) CEBIT'te LKD standinda GNOME Turkiye'ye ait bir
alanimizin olmasiydi. Burada GNOME'a ozel tanitim yapma firsatini
arastiriyorduk.

>  Bu aralar Cebit'te 5. Salon 116 numarali standda gelen ziyaretcilere LKD
> Stand-cg olarak elimizden gelen yardimi yapiyoruz. Bunun disinda gelisen
> olaylardan haberimiz yok. Aciklarsaniz memnun olurum.
Bu CEBIT icin artik bizim yapabilecegimiz bir sey kalmadi malesef, ama
siz orada kullanicilara GNOME'un guzelliklerinden, GNOME Turkiye'den
bahsederseniz sevinirim. Ancak belki bundan sonraki etkinlikler icin
Ozgur yazilim gruplarina (KDE Turkiye, Mozilla Turkiye, OO.o Turkiye,
GNOME Turkiye vs.) bir bilgilendirme mektubu yollarsaniz emin olun stand
malzemesi icin faydali seyler edinebilirsiniz. Sayet ben 300 tane Ubuntu
CD'si gonderebilirdim. Ankara'da oldugum icin bunu ulastirmasi cok kolay
gozukmuyor fakat gene de yetisebilirse bir seyler yapabiliriz.