Re: [GNOME-TR] Codec

Merhaba,

Evet, fikirleri merak ettim.
Dediginizde de haklisiniz, kendi dusuncemi uygulamak isteseydim sormadan uygulardim.

Amacim, daha duzgun veya daha Turkce bisey var mi, kimsenin aklina geliyor mu diye bakmak.

Gordum ki, kodek icin "biri baslatmis oyle gitmis, herkes de kullaniyor"dan daha ikna edici bir sebep yok. Daha iyi bir karsilik aramanin listeyi bosuna isgal etmek olmadigini dusunuyorum, hatta tersine -bildigim kadariyla- terimlere karsilik aramak listenin amaclarindan birisi.

Iyi calismalar