Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Aslında Benim buraya yardım cağrısı atmamın tek sebebi Barış Çicek'in de belirttiği gibi Pardusta Gnome paketlerini oluşturan bir grubu meydana getirmek. Tabi bunu  yapabilmek için tek başına olmamak gerek yani bir kaç kişinin bu konuya gönül vermesi. Bende bunun ancak gnome'a gönül verenlerden çıkacağını düşündüm. Ama bunu yanlız bu listede yapmadım pardusun listesindede yaptım. Sizden bir destek bekliyorum. Pardus ve Gnome için.

Not:Neredesin derseniz Pardus ve Gnome konusunda şuan Garnome 2.12 baz alarak bir bağımlılık şeması oluşturuyorum.

2006/1/16, Baris Cicek < baris teamforce name tr>:
On Mon, 2006-01-16 at 17:36 +0200, Barış Metin wrote:
[..]
> Bunun dışında Pardus içerisindeki öntanımlı masaüstü seçimimizi değiştirmemizi
> isterseniz çok güçlü argümanlar ile isteğinizi savunmanız gerekir. Biz en
> başından, ince eleyerek bir seçim yaptık ve emeklerimizi o seçim üzerine
> yatırdık. Seçimimiz sizin için uygun gözükmeyebilir. Bir öneri yaparken
> duygusal çıkışlar ile değil mantıklı gerekçeler ile önerinizi sunarsanız
> üzerinde tartışabiliriz tabi.
Kisisel merakimdan soruyorum. KDE yerin GNOME secmenizdeki ana sebep ne
idi? GNOME'da ne gibi eksiklikler gordunuz? KDE neden daha uygun geldi
masaustu ortami icin? Sorunun QT yada GTK secimi olmadigini dusunuyorum
sayet bildigim kadariyla Pardus icinde Gimp ve Inkspace de mevcut. Ancak
bunu kendi ozelestirimizi yapmak icin merak ediyorum.