Re: [GNOME-TR] Tasarim Denemesi 2

Tasarim konusunda bende birkac sey soylemek istiyorum. Bence ilk tasarim son derece idealdi. Hem buyuk bir grafik vardi, navigasyon baglantilari da estetik bir sekilde ust menuye dizilmisti. Buna benzer bir kac tane ucretsiz tema mevcut. Ama bence sayfa icerisinde satirlarca yer kaplayan menulerden tamamen kurtulalim. http:// www.joomlashack.com/ adresindeki gibi alt kategorilere sahip olan bir ust menu kullanalim. Bu yapida ucretsiz bir tema ise bulamadim.

Logo konusuna gelince, http://viki.gnome.org.tr deki logoyu mu tercih edersiniz yoksa kirmizi olan versiyonunu mu? Kucultulmus bir ornegi http://www.gnome.org.tr/eski/ adresinde bulunabilir.

Sitenin tasarimi disinda, icerigini de konusalim isterseniz.

Oncelikle kullanicilarin site ile nasil bir etkilesim icerisinde olmasi bekleniyor? Sadece site yonetimini kolaylastirmak amaci ile mi CMS kullaniyoruz?

Eski sitenin yapisindan da hemen hemen birebir esinlenerek asagidaki kategorilendirmeyi dusundum. Baska tanitim/sayfa fikri olan arkadaslar var ise lutfen cekinmesinler.

:Sitemiz
- Ana Sayfa
- Duyurular
- Baglantilar