Re: [GNOME-TR] Tasarim Denemesi 2

Sayfa icin bir kac onerim olacak:
* Pazarlama alanindan baktigimizda genelde tum buyuk firmalarin
sayfalarinda (apple.com, microsoft.com, redhat.com vs.) ortak bir yapiyi
goruyoruz o da giris sayfasinda buyuk bir resim ile kullaniciyi
karsilamalari. Bir bildikleri vardir elbet. :)

* Icerikleri ust menuden ziyade yan menulerde toplayalim derim ben.
Yanda daha organize olabilir. Ya da siteyi belli basli parcalara bolup
bu bolumleri uste (onceki tasarimdaki gibi) yerlestirip, her bolumun
kendi alt basligini kullanabiliriz.

* Sitede belli bolumlerin dinamik olmasi gerekecek buna uygun bir
tasarim gerekiyor. Ornegin haber girisi gibi seyler. Ana sayfayi ikiye
bolup haberleri oraya koyabiliriz, teki GNOME dunyasindan teki ozgur
yazilim dunyasindan haberler olabilir.

* Seha'nin yaptigi ve su an viki.gnome.org.tr'de bulunan logomuz var onu
da kullanalim sitede.

Simdilik aklima gelenler bu kadar. Bunun yaninda sitede erisilebilirlik
ozelliklerine de dikkat edelim, mesela contrast renk kullanmaya dikkat
edelim. Bu konuda yazilmis belgelerden istifade edebiliriz. Deniz Kocak,
bu konuya merak salmis gibi gorunuyor yardimci olabilir sanirim.