Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome=2Eorg=2Etr_tasar=C3=B5m_Denemesi?=

Merhaba,
tebrik ederim cok hos olmus ama sizce de turuncu renkteki serit, gnome'ye ozgu renklere daha yakin bir renkte olsa daha hos olmaz mi?
Ellerinize saglik...

Onur Cakmak yazmış:

evet çok güzel olmuş.
Benimkisinden güzel yani :)

--
Ucretsiz PHP, MySQL destekli 50MB web alani
2GB Pop3 E-posta http://www.kayyo.com/