Re: [GNOME-TR] Çoktan seçmeli --Premature end-of-file

SalÄ 26 Temmuz 2005 15:29 tarihinde, Efe KAHRAMAN ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:
x-x-x-
> Ãevirinin geneli bilmiyorum o yÃzden yanlÄÅ dÃÅÃnÃyor olabilirim ama ben
> burada "image format"Ä sanki "resim biÃimi" deÄil de "resim dosyasÄ
> tÃrÃ" gibi dÃÅÃndÃm.
> ÃrneÄin, "gdk-pixbuf mevcut sÃrÃmà ile %s dosya tÃrÃnde kaydedilemiyor."
> gibi...ÃzgÃn metinden Ãok mu uzaklaÅtÄm yoksa?

 Yok, tÃr deÄil Efe.. TÃr, dosyanÄn Ãok Ãst seviyelerdeki bir sÄfatÄ. Adam
olmuÅ da cemiyete girmiÅ hali :)
  Metinde Low-level dosya iÅlemlerinden - denetimlerinden bahsediyor.
  O tartÄÅmasÄz "biÃim"

Nitekim aÅaÄÄdaki Ãrnekten de ne geyikler ÃÄkardÄ yoksa :)

#: ../gdk-pixbuf/io-pnm.c:718
msgid "Premature end-of-file encountered"
msgstr "Erken dosya sonu ile karÅÄlaÅÄldÄ"

Burada "Erken" beni rahatsÄz ediyor.
EOF Byte'larÄnÄn beklenmedik - olgunlaÅmamÄÅ bir Åekilde  yerleÅmiÅ olmasÄnÄ
yani  Kazaen - istemsiz oluÅunu vurgulayamÄyor sanki.
Sanki doÄal olarak bir "erken" bir "geÃ" EOF mevcudiyetini yasallaÅtÄrÄyor.
Hani "Dosya sonu ile erken karÅÄlaÅÄldÄ" dese bir nebze olacak..

Ben yine "Beklenmedik dosya sonu" diye mi Ãevirsem NilgÃn?
DiÄer kitaplÄklarda nasÄldÄ acaba BarÄÅ ?

Åimdiden teÅekkÃrler..

--
Bekir SONAT
mailto:bekirsonat kde org tr