Re: Yine ben

Merhaba

Evet Bekir Bey oradaki "_" karakteri bizim KDE de kestirme tuÅlar iÃin
kullandÄÄÄmÄz "&" karakterinin yerini tutmakta.
Ãnceki mesajlarÄna da sanÄrÄm benden Ãnce gereken aÃÄklamalar fazlasÄyla
yapÄlmÄÅ.
GNOME'deki Ãeviriler KDE ile aynÄ benzerlik gÃsterse de sanÄrÄm
programlamadan kaynaklanan ufak tefek deÄiÅiklikler oluyor. AlÄÅabiliriz
buna da...

Cemil MUTLU